loading...
جناب موزیک-نبض موزیک-اهنگ جدید-اهنگستان-دیار موزیک-رپصدا
ارین بازدید : 51 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید محمد یاوری پس بیا
آهنگ جدید محمد یاوری پس بیا با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Mohammad Yavari pas Bia
تنظیم : دی جی سروش اس جی ترک

دانلود آهنگ جدید محمد یاوری پس بیا

متن آهنگ جدید محمد یاوری پس بیا

پس بیا ماله من باشو دست بکش از تو دستاشو

پس بیا ماله من باشو دست بکش از تو دستاشو بمون کنار من

دلگیرم از تقدیر و از روزای مبهم

حالم چقد بد میشه از این همه ماتم

کوهم اگه به جای من بود آب می شد

یکباره زانو می زدو دیگه پا نمی شد

پس بیا ماله من باشو دست بکش از تو دستاشو بمون کنار من

که غیر از تو هیچکیو ندارم

پس بیا ماله من باشو دست بکش از تو دستاشو بمون کنار من

شعر آهنگ جدید محمد یاوری پس بیا

دلگیرم از تقدیر و از روزای مبهم

حالم چقد بد میشه از این همه ماتم

کوهم اگه به جای من بود آب می شد

یکباره زانو می زدو دیگه پا نمی شد

پس بیا ماله من باشو دست بکش از تو دستاشو بمون کنار من

که غیر از تو هیچکیو ندارم

پس بیا ماله من باشو دست بکش از تو دستاشو بمون کنار من

 

 
رتبه دهی (1 رای)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 1,390
  • بازدید کلی : 8,342
  • کدهای اختصاصی

    مرجع کد و آموزش

    کد هر 24ساعت یک بار پاپ آپ نیو تب باز میکند