loading...
جناب موزیک-نبض موزیک-اهنگ جدید-اهنگستان-دیار موزیک-رپصدا
ارین بازدید : 69 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ احساسی جواد هنرمند تولد
آهنگ احساسی جواد هنرمند تولد با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Javad Honarmand Tavalod
ترانه : مرتضی ساعتچی | ملودی : مسعود صداقتی | تنظیم ، میکس و مسترینگ : کمال صداقت
بیست و نهم اردیبهشت زادروز جواد هنرمند عزیز را به ایشان تبریک عرض میکنیم

دانلود آهنگ احساسی جواد هنرمند تولد

متن آهنگ احساسی جواد هنرمند تولد

من این بغضی که تو سینم نشسته دوست دارم

عجیبه اونکه قلبم رو شکسته دوست دارم

همه دنبال چتر میگردن اینجا زیر بارون

ولی من بارونو با چتر بسته دوست دارم

من همونم که برای بغض ابرا گریه کردم

تنها بودم به تنهایی همیشه تکیه کردم

تویه جشن تولدم کسی غیر از خودم نیست

من این آهنگو به قلبم به حسم هدیه کردم

شعر آهنگ احساسی جواد هنرمند تولد

مهم نیست حال روزای من چه گریه داره اگه حتی خیالتم منو تنها بذاره

بازم این آسمونه ابریو این حال دلگیر میدونم از منه اردیبهشتی کم میاره

من همونم که برای بغض ابرا گریه کردم

تنها بودم به تنهایی همیشه تکیه کردم

تویه جشن تولدم کسی غیر از خودم نیست

من این آهنگو به قلبم به حسم هدیه کرد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 1,395
  • بازدید کلی : 8,347
  • کدهای اختصاصی

    مرجع کد و آموزش

    کد هر 24ساعت یک بار پاپ آپ نیو تب باز میکند