loading...
جناب موزیک-نبض موزیک-اهنگ جدید-اهنگستان-دیار موزیک-رپصدا
ارین بازدید : 147 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید سیامک خانلو دوست دارم
آهنگ جدید سیامک خانلو دوست دارم با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Siamak Khanloo Dooset Daram

ترانه : علی بحرینی | آهنگ : سیامک خانلو | تظیم . میکس و مسترینگ : گرشا رضایی

دانلود آهنگ جدید سیامک خانلو دوست دارم

متن آهنگ جدید سیامک خانلو دوست دارم

تو رو میبینمو حالم عوض میشه

دارم تب میکنم از اون تبای خوب

تو اینجایی و من اینجا کنار تو

داره امشب میشه از اون شبای خوب

نمیدونی که از وقتی تو رو دیدم

چقد شدت گرفته با تو احساسم

می خوام نزدیک تر باشم به احساست

می خوام بیشتر از اینا تو رو بشناسم

می خوام نزدیک تر باشم به احساست

می خوام بیشتر از اینا تو رو بشناسم

دوست دارم چون مهربونی چون اومدی تا اینجا بمونی

دوست دارم چون با گذشتی چون واسه من از همه گذشتی

شعر آهنگ جدید سیامک خانلو دوست دارم

تو رو میبینمو حالم عوض میشه

دارم تب میکنم از اون تبای خوب

تو اینجایی و من اینجا کنار تو

داره امشب میشه از اون شبای خوب

نمیدونی که از وقتی تو رو دیدم

چقد شدت گرفته با تو احساسم

می خوام نزدیک تر باشم به احساست

می خوام بیشتر از اینا تو رو بشناسم

می خوام نزدیک تر باشم به احساست

می خوام بیشتر از اینا تو رو بشناسم

دوست دارم چون مهربونی چون اومدی تا اینجا بمونی

دوست دارم چون با گذشتی چون واسه من از همه گذشتی

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 1,392
  • بازدید کلی : 8,344
  • کدهای اختصاصی

    مرجع کد و آموزش

    کد هر 24ساعت یک بار پاپ آپ نیو تب باز میکند