loading...
جناب موزیک-نبض موزیک-اهنگ جدید-اهنگستان-دیار موزیک-رپصدا
ارین بازدید : 67 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید امید ساربانی تنها
آهنگ جدید امید ساربانی تنها با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Omid Sarebani Tanha
آهنگ : امید ساربانی | ترانه : مجید شمس | تنظیم : معین ادیم

دانلود آهنگ جدید امید ساربانی تنها

متن آهنگ جدید امید ساربانی تنها

خسته از تنهایی خسته از تردیدم
زندگی یعنی درد زندگیتم دیدم
هر کی از راه امد حالم و بد تر کرد
چجوری باید با نا امیدی سر کرد
لحظه هام لبریز از درد این تنهایی
شایدم من بودم مرد این تنهایی
ابر چشمام هر شب ساعت ها می باره
خاطراتی مبهم رو سرم آواره
کاشکی حال و روزم بهتر از این میشد
تلخی لبخندم با تو شیرین میشد
آخرش من موندم با دلی بی سامون
ای خدا لبخند و به لبام بر گردون

شعر آهنگ جدید امید ساربانی تنها

پای هر احساسی عمرم و سوزوندم
پا گذاشتم هر بار رو دل واموندم
کاش کمی از مهرت وقف من می کردی
این غمه بی حد و ریشه کن می کردی
چه شبا دنیام و غرق حسرت کردم
با همه دلتنگی به غم عادت کردم
آخرش من موندم با دلی بی سامون
ای خدا لبخند و به لبام بر گردون
لحظه هام لبریز از درد این تنهایی
شایدم من بودم مرد این تنهایی
ابر چشمام هر شب ساعت ها می باره
خاطراتی مبهم رو سرم آواره
کاشکی حال و روزم بهتر از این میشد
تلخی لبخندم با تو شیرین میشد

 

 
رتبه دهی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 1,418
  • بازدید کلی : 8,370
  • کدهای اختصاصی

    مرجع کد و آموزش

    کد هر 24ساعت یک بار پاپ آپ نیو تب باز میکند