loading...
جناب موزیک-نبض موزیک-اهنگ جدید-اهنگستان-دیار موزیک-رپصدا
ارین بازدید : 45 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید حامد تیموری اگه با من باشی
آهنگ جدید حامد تیموری اگه با من باشی با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Hamed Teymouri Age Ba Man Bashi

ترانه : مریم اسدی | آهنگ : میلاد باران | تنظیم : امیر آبادی

دانلود آهنگ جدید حامد تیموری اگه با من باشی

متن آهنگ جدید حامد تیموری اگه با من باشی

حالم اونقدر خوبه که فقط می خندم

به این احساس خوب بدجوری پا بندم

بیشتر از هر چیزی واسم ارزش داری

بودنت مثله یه خوابه تو بیداری

اگه با من باشی همه ی دنیا هیچ تو حقیقت داری این همه رویا هیچ

اگه با من باشی دلم آروم میشه معنیه خوشبختی با تو معلوم میشه

شعر آهنگ جدید حامد تیموری اگه با من باشی

خنده هات شیرینه خوبیات بی حده

من تو رو دوست دارم نازنینم قده

نفسم احساسم زندگیم رویاهام

من تو رو از جونم حتی بیشتر می خوام

اگه با من باشی همه ی دنیا هیچ تو حقیقت داری این همه رویا هیچ

اگه با من باشی دلم آروم میشه معنیه خوشبختی با تو معلوم میشه

حالم اونقدر خوبه که فقط می خندم

به این احساس خوب بدجوری پا بندم

بیشتر از هر چیزی واسم ارزش داری

بودنت مثله یه خوابه تو بیداری

اگه با من باشی همه ی دنیا هیچ تو حقیقت داری این همه رویا هیچ

اگه با من باشی دلم آروم میشه معنیه خوشبختی با تو معلوم میشه

 

 
رتبه دهی (3 رای)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 1,417
  • بازدید کلی : 8,369
  • کدهای اختصاصی

    مرجع کد و آموزش

    کد هر 24ساعت یک بار پاپ آپ نیو تب باز میکند