loading...
جناب موزیک-نبض موزیک-اهنگ جدید-اهنگستان-دیار موزیک-رپصدا
ارین بازدید : 44 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مجید رضا بغض
آهنگ جدید مجید رضا بغض با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Majid Reza Boghz

ترانه : آناهید عبدالهی | تنظیم : محمد رضا رهنما | آهنگ . میکس و مسترینگ : میلاد فرهودی

دانلود آهنگ جدید مجید رضا بغض

متن آهنگ جدید مجید رضا بغض

پا پس نمیذارم با اینکه خیلی داغونم

من مرد روزای بد دنیای نامردم

زخمی کنو بشکن بکش حتی بسوزونم

تا مقصد این جاده باشی بر نمیگردم

مرداد من گم شد تو این فصل بارونی

اینقدر یخ کردم که خورشیدم کم آورده

من پا به پای بغض این پاییز باریدم

حس میکنم این زندگی چند وقته که مرده

رد میشیو یادم میاری عاشقت هستم

رد میشی از تو خاطرم آهسته می خندم

آغوشتو وا کن به من باید که محکم شم

با تو رو کل زندگی چشمامو میبندم

با تو رو کل زندگی چشمامو میبندم

شعر آهنگ جدید مجید رضا بغض

خط می کشم رو زندگی هر روز تو تقویم

تقویمی که دردامو بی وقفه شمارش کرد

پیش تو زانو زد کسی که یه عمری مغروره

با سربلندی خم شدو دستاتو خواهش کرد

رد میشیو یادم میاری عاشقت هستم

رد میشی از تو خاطرم آهسته می خندم

آغوشتو وا کن به من باید که محکم شم

با تو رو کل زندگی چشمامو میبندم

با تو رو کل زندگی چشمامو میبندم

 

 
رتبه دهی (5 رای)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 1,398
  • بازدید کلی : 8,350
  • کدهای اختصاصی

    مرجع کد و آموزش

    کد هر 24ساعت یک بار پاپ آپ نیو تب باز میکند