loading...
جناب موزیک-نبض موزیک-اهنگ جدید-اهنگستان-دیار موزیک-رپصدا
ارین بازدید : 39 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید امیر علی نمیفهممت
آهنگ جدید امیر علی نمیفهممت با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Amir Ali Nmifahmamet
ترانه و آهنگ : امیر علی | تنظیم : مجید الماسی – دی جی بلک زینگ

دانلود آهنگ جدید امیر علی نمیفهممت

متن آهنگ جدید امیر علی نمیفهممت
به جون دوتامون نمی فهممت یه کارایی کردی که دلواپسم
یه حرفایی گفتی که حس می کنم پیشم هستی اما بازم بی کسم
شاید سادگیم اذیتت می کنه یه وقت هایی می خوای مثل تو آگاه شم
من از سرنوشت خودم شاکیم من آخر تو رو با خودم می کشم
هر کاری که واسه تو کردم همش حرف دلم بود
فکر نمی کردم که انقدر بیوفتم از چشات زود
یهو هوا برت داشت گفتی دوستم نداری
کوچیک تر اونی که کلاه سرم بذاری
هر کاری که واسه تو کردم فکر نمی کردم که انقدر
یهو هوا برت داشت گفتی دوستم نداری
کوچیک تر اونی که کلاه سرم بذاری
شعر آهنگ جدید امیر علی نمیفهممت

نگاه می کنی تو چشام بی وفا میگی با یکی دیگه پر می زنی
میگی از رو دل سوزی گاهی به من به این خونه سرد سر می زنی
برو جون هر کی که عشقت شده آره اون که دوسش نداری منم
برو از من دست من دور شو نمی خوام بیوفته خونت گردنم
هر کاری که واسه تو کردم همش حرف دلم بود
فکر نمی کردم که انقدر بیوفتم از چشات زود
یهو هوا برت داشت گفتی دوستم نداری
کوچیک تر اونی که کلاه سرم بذاری
هر کاری که واسه تو کردم فکر نمی کردم که انقدر
یهو هوا برت داشت گفتی دوستم نداری
کوچیک تر اونی که کلاه سرم بذاری

 

 
رتبه دهی (3 رای)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 1,386
  • بازدید کلی : 8,338
  • کدهای اختصاصی

    مرجع کد و آموزش

    کد هر 24ساعت یک بار پاپ آپ نیو تب باز میکند