loading...
جناب موزیک-نبض موزیک-اهنگ جدید-اهنگستان-دیار موزیک-رپصدا
ارین بازدید : 49 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید حمید ناظریان دلم لرزید
آهنگ جدید حمید ناظریان دلم لرزید با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Hamid Nazerian Delam Larzid
تنظیم : حسام الدین موسوی

دانلود آهنگ جدید حمید ناظریان دلم لرزید

متن آهنگ جدید حمید ناظریان دلم لرزید

از اون روزی که چشمم به چشت افتاد دلم لرزید

دلم کور شد به جز عشق تو احساسی رو نمی دید

دلم خوش بود و خوش تر شد به دیدار تو هر روزش

جوون تر شد دلی که پیر بود دیروزو امروزش

با دلبریهات عشق من برای من ناز می کنی

رو میشه احساسم به تو مشت منو باز می کنی

میبینی با چشم دلت نه چشم احساس و هوس

مرغ دلم که خسته بود عاشق پرواز می کنی

سنگیه قلب منو با خنده هات آب کردی

این دل ناباورمو عمریه بی تاب کردی

شعر آهنگ جدید حمید ناظریان دلم لرزید

گرد غم رو عشق من از باورم پاک کردی

آره کشتیمو سوزوندیم تو منو خاک کردی

دلم خوش بود و خوش تر شد به دیدار تو هر روزش

جوون تر شد دلی که پیر بود دیروزو امروزش

با دلبریهات عشق من برای من ناز می کنی

رو میشه احساسم به تو مشت منو باز می کنی

میبینی با چشم دلت نه چشم احساس و هوس

مرغ دلم که خسته بود عاشق پرواز می کنی

سنگیه قلب منو با خنده هات آب کردی

این دل ناباورمو عمریه بی تاب کردی

 

 
رتبه دهی (2 رای)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 1,410
  • بازدید کلی : 8,362
  • کدهای اختصاصی

    مرجع کد و آموزش

    کد هر 24ساعت یک بار پاپ آپ نیو تب باز میکند