loading...
جناب موزیک-نبض موزیک-اهنگ جدید-اهنگستان-دیار موزیک-رپصدا
ارین بازدید : 61 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید رضا شیری عشقت شب و روزمه
آهنگ جدید رضا شیری عشقت شب و روزمه با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Reza Shiri Eshghet Shab O Roozame
ترانه و آهنگ : ساسی مانکن | تنظیم ، میکس و مسترینگ : مسعود جهانی
ترومپت : علیرضا میر آقا | گیتار : علی شهبازی | تهیه شده در استودیو رضا شیری

دانلود آهنگ جدید رضا شیری عشقت شب و روزمه

متن آهنگ جدید رضا شیری عشقت شب و روزمه

میری و من رو حسابی داغون میکنی من خودم دیدم نگاشون میکنی

بی تو میمیره دلم عزیزم باز میگم نرو هر چی که بگی گوش میدم راست میگم به التماس میگم

چرا خواستی بر نگردی چرا بام آشتی نکردی

چرا هر چی من نگات میکنم عزیزم تو بهم نگام نکردی

چرا خوب دلبری کردی میموندی صبر میکردی

من که عاشقت بودم دیوونت بودم کاشکی منو ول نمیکردی

شعر آهنگ جدید رضا شیری عشقت شب و روزمه

گریه داره آره گریه کاره گریه کاره هر روزمه

عیب نداره گلم عیب نداره عشقت شب و روزمه

گریه داره آره گریه کاره گریه کاره هر روزمه

می خونم آروم در گوشش چرا اون دیگه صدامو دوست نداره

چرا خواستی بر نگردی چرا بام آشتی نکردی

چرا هر چی من نگات میکنم عزیزم تو بهم نگام نکردی

چرا خوب دلبری کردی میموندی صبر میکردی

من که عاشقت بودم دیوونت بودم کاشکی منو ول نمیکردی

کجایی ببینی یه بدختی

یادت میفته هر وقتی

نیستی ببینی بد میشه حالش

سر نمیذاره اصلا رو بالشت

فک کن نباشی بتونه بخوابه

چرا خواستی بر نگردی چرا بام آشتی نکردی

چرا هر چی من نگات میکنم عزیزم تو بهم نگام نکردی

چرا خوب دلبری کردی میموندی صبر میکردی

من که عاشقت بودم دیوونت بودم کاشکی منو ول نمیکردی

 

 
رتبه دهی (13 رای)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 1,415
  • بازدید کلی : 8,367
  • کدهای اختصاصی

    مرجع کد و آموزش

    کد هر 24ساعت یک بار پاپ آپ نیو تب باز میکند