loading...
جناب موزیک-نبض موزیک-اهنگ جدید-اهنگستان-دیار موزیک-رپصدا
ارین بازدید : 50 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید بنیامین ولی نژاد پاسوز
آهنگ جدید بنیامین ولی نژاد پاسوز با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Benyamin Vali Nezhad Pasooz

ترانه : محسن مقدم | آهنگ : امیر حافظ | تنظیم . میکس و مسترینگ : بنیامین ولی نژاد

دانلود آهنگ جدید بنیامین ولی نژاد پاسوز

متن آهنگ جدید بنیامین ولی نژاد پاسوز

دروغایی که بم میگی یجور عادت شده واسم

ببخش وقتی میام پیشت تا این حد سرده احساسم

منم مثه خودت می خوام فقط فکر خودم باشم

مهم نیست اینکه دوست داری بری تا بی تو تنها شم

شنیدم به همه گفتی داری پاسوز من میشی

بدون هر جا بری بازم مثه امروز من میشی

غریبه بودم از اول من اینو تازه فهمیدم

برای سادگیم بوده اگه تاوانیم میدم

شعر آهنگ جدید بنیامین ولی نژاد پاسوز

تو خیلی وقته از این عشق نمی فهمی که چی می خوام

یه بازی بود اگه گفتی تو هستی مرد رویاهام

تو خوب یاد دلم دادی زمونه خیلی نامرده

باید باور کنم عشقم ازم راشو جدا کرده

شنیدم به همه گفتی داری پاسوز من میشی

بدون هر جا بری بازم مثه امروز من میشی

غریبه بودم از اول من اینو تازه فهمیدم

برای سادگیم بوده اگه تاوانیم میدم

 

 
رتبه دهی (2 رای)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 1,416
  • بازدید کلی : 8,368
  • کدهای اختصاصی

    مرجع کد و آموزش

    کد هر 24ساعت یک بار پاپ آپ نیو تب باز میکند