loading...
جناب موزیک-نبض موزیک-اهنگ جدید-اهنگستان-دیار موزیک-رپصدا
ارین بازدید : 40 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید فتاح فتحی مسیر اینجا بارونه
آهنگ جدید فتاح فتحی مسیر اینجا بارونه با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Fattah Fathi Masire Inja Baroone
ترانه : اکرم فتحی | آهنگ : فتاح فتحی | گیتار : عظیم روحانی | کلارینت : سعید آریا

دانلود آهنگ جدید فتاح فتحی مسیر اینجا بارونه

متن آهنگ جدید فتاح فتحی مسیر اینجا بارونه

نذار عادت کنم بازم به احساسی که رویاته

دلم گرمه صدایی شه که آهنگ قدمهاته

تو رو هر روز میبینم که رد میشی همین ساعت

از عمق لحظه هام میشه همین خوشحالیو خندت

مسیر اینجا بارونه تو نیستی گریه آسونه

یه جوری راهمو گم کن تو باشی من ته دردم

اگه سختم نبود اینقدر ازت خواهش نمیکردم

خودت گفتی که بعد از این دیگه با من نمیتونی

نگفتی برمیگردیو رو قولتم نمیمونی

تو هم انگار نمیتونی

شعر آهنگ جدید فتاح فتحی مسیر اینجا بارونه

همون رنگیو پوشیذی که من خیلی دلم می خواد

خودتم خوب میدونی چقد آبی بهت میاد

من هر روز عاشقت میشم تموم این زمستونو

به عشقت اشک میریزم مسیر این خیابونو

مسیر اینجا بارونه تو ..

یه جوری راهمو گم کن تو باشی من ته دردم

اگه سختم نبود اینقدر ازت خواهش نمیکردم

خودت گفتی که بعد از این دیگه با من نمیتونی

نگفتی برمیگردیو رو قولتم نمیمونی

تو هم انگار نمیتونی

 

 
رتبه دهی (2 رای)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 1,400
  • بازدید کلی : 8,352
  • کدهای اختصاصی

    مرجع کد و آموزش

    کد هر 24ساعت یک بار پاپ آپ نیو تب باز میکند